Fantajin Tsuchi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantajin Tsuchi

Fantajin Tsuchi on fantasia aiheinen roolipeli, joka sijoittuu kauas Merelle, muun maailman ulottuvilta.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Poissss ~~

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ichita-san
Valtiatar
Valtiatar
ichita-san

Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 28
Registration date : 23.07.2007

Poissss ~~ Empty
ViestiAihe: Poissss ~~   Poissss ~~ Icon_minitimeSu Elo 05, 2007 2:49 pm

Olen poissa 5-13 välisen ajan, tuskin edes pääsen tänne, koska lähden Lappiin asuntoautolla matkan päälle.

Valtiatar
Valtiatar
ichita-san

Poissss ~~ Empty
ViestiAihe: Vs: Poissss ~~   Poissss ~~ Icon_minitimePe Syys 28, 2007 3:15 pm

Olen nyt tulevat 27-28-09-07 isoskoulutus leirillä, joten en pääse koneelle. Sunnuntaina minulla ei ole lupaa täällä käyntiin joten viimeistään maanantaina tavataan. Tsau!

Valtiatar
Valtiatar
ichita-san

Poissss ~~ Empty
ViestiAihe: Vs: Poissss ~~   Poissss ~~ Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 5:41 pm

Eli olen ollut nyt itse pitkään poissa, koulusta tulleen stressin takia ja nyt nämä pari viimeistä viikkoa on mennyt tutkielman merkeissä, enkä ole edistynyt yhtään. Mutta toivon, että te kaikki pelaajat luotte ja varmistatte, tämän viestin ja myös sen onko teidän vuoronne kirjoitella.

Viimeisen kerran pahoittelen omaa viivästystäni näihin peleihin, minun yli voi hypätä (esim. ruokasalissa olevassa topicissa.)

Valtiatar
Valtiatar
ichita-san

Poissss ~~ Empty
ViestiAihe: Vs: Poissss ~~   Poissss ~~ Icon_minitimeLa Toukokuu 31, 2008 6:52 pm

aah, kesä on vihdoin koittanut ja päättötodistukset kuin muis muutkin hömpötykset on nyt jaettu ja on aika nauttia kesästä.

Olen kesätöissä 23.6-04-7 kesätöissä päiväkodeissa, muun perheen ollessa lapissa vaeltelemassa, joten en pääse niihin aikoihink rijoittelemaan, paitsi ehkä kirjaston koneella. Kesäkuussa olen parilla seurakunnan leireillä, en muista päivämääriä, mutta sillon en pääse vastailemaan. Saatan olla myös korkeintaan kaksi viikkoa serkuillani kylässä, joten kyseisinä aikoina on mahdotonta saada vastausta topicceihin.

Poissss ~~ Empty
ViestiAihe: Vs: Poissss ~~   Poissss ~~ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas

Poissss ~~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Fantajin Tsuchi :: Off-game :: Pelaajien ilmoitukset :: Adminien/Modien ilmoitukset-
Siirry: